Brøndums snaps

Relancering af Brøndums snaps i nyt online univers

Det er hipt at lave kryddersnaps

Omdrejningspunktet for strategien bag Brøndums snaps’ relancering var at gøre den yngre generation fra +30 år interesseret i verden inden for kryddersnaps. Det nye brandingsite blev lanceret sammen med den landsdækkende reklamefilm for Brøndums kryddersnaps.

Brugerinvolvering skaber trafik

Man behøver ikke at være kok eller blogger for at dele sin opskrift på nettet. På Brøndums må alle snapseentusiaster dele deres bud på en god kryddersnaps.

Brugerinvolvering og mulighed for at “tale” med teamet bag Brøndums snaps og andre snapse interesserede har skabt trafik og øget engagementet for brandet.

Med engagement kommer rigtig mange følgere

Med en fokuseret indsats på tværs af medier fik vi i julemåneden en stor mængde brugere til at tilmelde sig Brøndums snaps nyhedsbrev. Med nyhedsbrevet kan Brøndums snaps fortsætte dialogen med deres brugere og holde interessen for kryddersnaps ved lige.