Fyns Sommerland

Website, visuel identitet, grafisk materiale

Baggrund
Det tidligere Fun Park Fyn genopstod som Fyns Sommerland i 2022 med nye ejere. Hermed også behovet for en helt ny visuel identitet og nyt website.

Processen
Logoet skulle afspejle sommerlandets unikke atmosfære og placering – legende, outdoor, analogt. På baggrund af den nye identitet udviklede vi et dynamisk website, der skulle tiltrække besøgende og understøtte forretningens behov.

Resultatet
Et stærkt og genkendeligt logo, der fungerer på tøj, merchandise, skilte og på tværs af alle platforme og på alle materialer, samt piktogrammer til områdekort og skilte. Vi leverede et brugervenligt website, der tiltrækker besøgende, informerer og er integreret med billet- og bookingsystemet.
Websitet har desuden en mørk side…til halloween er der et område på sitet med sin egen identitet – Det forladte sommerland.

Fyns sommerland desktop og mobil
Fyns sommerland zorbing
Fyns sommerland skilt
Fyns sommerland logo
fyns sommerland mobilvisning
Kort over området